Söndag 2011-07-31

Kommit hem nu efter heldag i stan. Hampus sov hos mig inatt, vi gick upp vid 12 tiden och sen blev det stress och rabalder på mig eftersom bussarna inte går ofta alls på söndagar så skulle vi hinna med 13.22 bussen in.. kännde hur jobbig jag var där ett tag. Men vi hann iallafall till bussen sen åkte vi till eurostop för att Hampus skulle byta ut en tröja och ville shoppa lite extra, det är nog första gången min pojkvän ber mig följa med till stan för att få shoppa! Sötnos !

Efter någon timma där tog vi bussen till stan och jag gick och mötte upp mamma och mina bröder så tog vi en fika i parken och hade det trevligt! Nu sitter jag hemma och svettas ihjäl, strax åker vi ner till Gabb och är sociala med honom och Anders. Ta ett glas vin eller två?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0