Söndag 2011-07-24

Gått och dött?
Aaa typ! Nej jag klart att jag lever ! Jag kom precis hem från Hampus och tänkte att jag skulle köra igång med bloggandet nu igen innan jag drar mig iväg in till stan för ett fik med tjejerna. Dem följer antagligen med mig hem efter åt, det hoppas jag iallafall! Hela huset är tomt och här sitter jag ensam i trista åled här där det regnar och hela familjen Lövqvist är och njuter i solen på Öland. Men solen kommer väll antagligen hit snart med får man hoppas!

Ja lite små rörig text men nu ska jag iallafall fixa iårdning mig! Först en liten bild på den super fina presenten jag fick när jag slutade jobbet i fredes!

Tack finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0