Söndag 2011-07-17

Go'eftermiddag!

Ligger och slöar i sängen och ber till gudarna att det ska sluta regna! Åker in mot stan senare för att träffa mina fina småbröder and my mom, men först blir det frukost och duschen och fixelifix här hemma innan jag drar mig in dit.

Men innan det ska jag skriva lite om min helg, eftersom jag är så dålig på att uppdatera under helgerna..
Min fredags kväll tillbringades i oskarström i ett hus som mina kompisar passade, så där vart det ös till sen natt. Jag följde då med Hampus hem och sov där. Lördagen tog jag det bara lugnt , var hos Hampe en stund sen skulle han och en vän in till stan för att glo fotbollen så ja jag åkte hem och stannade också hemma hela dagen/kvällen så det vart en lugn dag igår. Jag och Lill Lövqvist var ensamma hemma så kvällen tillbringades framför tv:n där vi hade lost maraton. Myys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0