Söndag 2011-07-10

Ligger i sängen invirad i handuken efter ett långt skönt bad, orkar inte klä på mig, mår lite smått kasst.. Är det normalt att baksmällan brukar komma dagen efter men inte förens mot eftermiddagen-kvällen där? De senaste gångerna/dagarna efter fester så har jag alltid kännt "Jaaaa! Inte bakis, så skönt.." men sen mot kvällen kommer min baksmälla.. Förvirrande...

Detta är första inlägget på hela helgen nu.. Men jag har väll inte så mycket o skriva ? I fredas jobbade jag sen en sväng hem, packade ner drickan och åkte hem till Pontus drack där och hade trevligt. Igår/Lördes tog jag det lugnt på förmiddagen sen på eftermiddagen åkte jag och Tini in till stan, mötte upp Hampe och så gick vi och fikade på Espresso House- En Frapino som vanligt där! Sen åkte vi la kanske hem runt 6 tiden ? Då jag Fixade till mig sen åkte jag och Linnéa till poppe för lite festande och sen kom hanna och ja alla.. Har haft en trevlig helg iallafall! Hoppas ni andra har haft det med! :) Och nu.. BILDBOMB!-Lördag..












Pusskalas?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0