Söndag 2011-07-03

God kväll alla! Haha :) Ligger i sängen och ska strax sova, jag är svin trött och jag måste få sömn inatt för imorgon börjar jobbandet och inatt(Lördag till Söndags natt..) somnade jag och Hampe nog inte förens 4 halv 5 någon gång? Så jag känner mig väldigt seg idag..

Juste! Igår vart jag ju på Liseberg.. Och jag säger då det! Det är så roligt att vara där, att få vara med sina vänner på en plats man gillar. Ja, igår var det en riktigt bra dag! Vi åkte ju som sagt vid ett tiden till Gbg och där stannade vi till klockan elva. Vi åkte nästan allt känns det som men ändå känner jag att jag missade en massa.. Blev lite depp när jag inte hann åka Kanonen och den nya karusellen "Atmosfear" det var ju så lång kö på allt nästan så hann inte med dem två... Men jag överlever iaf :) Efter Liseberg och en lång/jobbig tid i bussen hem fick jag tillslut träffa min efterlängtade pojkvän! Sov där och så idag har vi bara tagit det lugnt- Myyst♥ Nu vet ni lite om min gårdag och nu måste jag sova! Natti

Tog knappt några foton igår.. Men här är några iaf..

Hanna, Jasse Och Andrea.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0