Smile, so the tears won't fall..Lagh, like you don't hurt at all..

Känner mig ensam.. Hatar sånt här! Jag har en sån dag idag då jag känner mig tom känner mig ensam och hjälplös... Behöver känna kärlek från dem jag älskar, Känna att någon älskar mig! Jag behöver känna mig trygg! ÄLSKA MIG! Åh.. Jag känner själv hur gnällig jag är, hur jobbig och tjatig jag är hur lätt sur jag blir och hur lätt ledsen jag blir av minsta lilla.. Jag hatar sådana här "perioder" eller snarare sagt dagar.. Jag kan ba få så ibland, Humör svägningar? Depression? Saknad? Jobbigt är det iallafall och jag känner bara att jag vill trycka ner huvudet under marken, försvinna lite för ett tag.. Bläh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0