Onsdag 2011-07-13

Dålig uppdatering... Igen! Men innan och efter jobbet är ju inte bloggen det första man tänker på.. För det är sängen! Konstigt nog är jag så dålig på att gå och lägga mig i tid, hm..

Igår vart det ju jobb då och min Fina vän Linnéa fyllde år så efter jobbet vart det bara en stund jag var hemma sen gick hon och mötte upp mig sedan gick vi hem till henne där vi åt gott och hade det trevligt! Jag hoppas du hade en bra dag igår, Love you!

Idag var det jobb sen hem och så sov jag bort hela den "lediga" tiden.. Jag skulle ha städat, det ser ut som ett BOMB-nedslag här inne.. Jag får la ta och skaffa ork till städningen imorgon istället helt enkelt! Just nu ligger jag i sängen(som vanligt) och är nyduschad och ska nu göra mig redo för sängen och Sova. Så här säger jag la God Natt nu ? Natti .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0