Lördag 2011-07-02

God morgon! Sovit gott? Det har jag verkligen gjort!! Vaknade för en timma sedan av att Andrea kom hit, vi fixar oss och lite så för om ca en timma åker vi iväg till Liseberg. Kommer blir fett nice! :)

Igår var jag i Stan hela dagen så blev inget bloggande. Jag och Ronja handlade lite och kollade runt i affärer, senare kom Jasse, Hanna och Linnéa in till stan, då gick vi bort till Bulls och satte oss på uteserveringen för att få i oss lite mat.. Vi satt och väntade på våran mat i en timma dock, vilket Sög! Men det var värt väntan må jag säga :) Och med trevligt folk går ju tiden alltid fortare också.. Efter att vi käkat åkte jag och Ronja hem till mig där vi la oss i soffan och kollade på film. Mys!! Hoppas på att ha en lika trevlig dag idag, om inte bättre. ;) Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0