Grymt tråkigt väder..

Ligger ner bäddad i sängen och har precis vilat lite. Somnade till i kanske en halv timma sen vaknade jag av att jag darrade, Det är så himla kallt och regnigt och dant här, usch hatar det! Men det finns ju iallafall en fördel med regnet under tiden jag jobbar.. För om det hade varit fint väder hade jag vetat att nästan alla mina vänner hade varit på stranden eller furran, ja iallafall gjort något kul i det fina vädret medans jag vart tvungen o gå o svettas runt överallt på jobbet. Men nu när det regnar kan jag tänka mig att det inte är så många som gör något direkt speciellt, haha! Nu ska jag ta något och äta och krypa ner i sängen igen och glo på 90210. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0