En dag som denna..

Vilken trevlig dag det har varit en dag som denna! Först- Lida med att gå upp tidigt! Sen jobbet som alltid går så snabbt tycker jag så det känns inte alls som att man är där länge, högst 2h ? - (Gött är det iallafall när det går så fort! ) När jag hade slutat åkte jag hem snabbt,, bytte om och fixade mig lite sen åkte jag in till stan, mötte upp Hampus och bytte ut byxorna han fick av mig i födelsedags present.. Haha köpte för liten stårlek så det var ju klart att det skulle bytas.. :$ När det var klart kollade vi runt lite, men det var inte länge vi gick i affärer för dem skulle stängas och jag skulle på Modell-mötet..Och tur var då det! Hampus skämmer ut en sååå när man går i affärer! Haha... ♥

Efter mötet satte jag och Maja oss på donken och åt lite, eller jag åt.. (fine maten!!) Vi snackade och lite så, vi hade också en del att prata om för vi har inte träffats .. PÅ ÅR känns det som :/ Men det var trevligt iallafall! Och den fina tjejen var så snäll att hon körde mig hem för bussen jag skulle få ta hem gick inte för ens efter tio och då hade jag hoppat av bussen precis när det blev sånt redigt "storm" regn.... Så jag bugar och bockar Maja!! Tack så mycket fina du . Nu ligger jag hemma i sängen och är redo för att sova! God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0