Vad är det med mig ? Jag vill ju sooooova!!!!

Jag har fortfarande inte somnat! Jag ligger här o vrider och vänder, nu vill jag inte ens ligga i min säng längre. Den är så varm och jag har så mycket tankar i huvudet känner mig arg/lessen.. Vad är det med mig ? Jag hoppas fan inte att detta blir en sömnlös natt.. Jag behöver ju sova, jag är svin trött så vafan kan jag inte somna?!?!?!?? Och så snöar det ute med.. Det finns ingen mening med denna kalla hemska snö! Det gör en bara sjuk.. sjuk i huet!

Nu önskar jag bara att min älskling var här. Så att jag hade haft någon att ta ut ilskan på ? Nej verkligen inte, han gör mig alltid så glad! Just därför det hade varit bra att ha honom här hos mig nu nu nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0