Tror det blir att man tar det lugnt idag..

För igår blev det lite för mycket och jag mår skit.. Har träningsvärk och är bakis som ett svin! Hatar detta-.-
Så idag blire nog att jag bara ligger hemma och tar det lungt eller så, om jag inte får ork och mår bättre tills ikväll då det kanske blir fest i holm.. hmm orkar man ? njaaaa osäkert!

Igår var det ju skola efter det blev det en sväng hem sedan åkte vi in till stan igen för både jag o Tini skulle till sjukgymnasten. Efter det bar det hem igen och senare mot kvällen blev det lite festande hos en kompis. hm ja ? Mer finns la inte o säga mer än att jag hade kul och senare mot kvällen försökte jag också hålla en god min men lyckades dock kanske inte så bra ?

Idag har jag bara legat halvt död brevid min Tini och myst och pratat om en massa minnen. Mys!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0