Pizza och film och.. en stinkande hund?

Är hemma nu, har varit det en stund med så snart blire hembakad pizza och lite film. Ligger för tillfället i sängen och har en stinkande liten hund här brevid mig, usch fy vad det luktar.. Funderar att bada honom o borsta hans tänder nu ! haha måste ju vara lite snäll mot honom! Liksom hade jag luktat smuts hund och haft världens äckligaste andedräckt hade jag ju med velat ligga i ett hemskt bad!?! Pepsi hatar att bada.. Får ju lida lite med honom nu haha ! Jag ska också försöka leta upp min usb(som alltid försvinner) och slänga in bilder från veckan! :) Sålänge fåre bli gamla! En på mig o Hampus kanske ? bara för att jag älskar honom så mycket ;)

Någon gång förra året när vi hade lite roligt med camen :$



Jag älskar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0