OPS...

WTF?!? Hur fan lyckas jag ? Heh.. Nu när jag kommer hem och kliver in i mitt rum känner jag att de lucktar lite bränt o skumt sådära.. Så var min plattång på! JAG GLÖMDE STÄNGA AV DEN INNAN JAG ÅKTE HEM TE HAMPE IGÅR!! Det betyder att den har varit på i mer än ett dygn, Om inte..Någon använde den imorse o glömde stänga av den ? Jag får fan hoppas på det alltså! Haha omg, de är ju tur att jag inte hade den på ett träbord iallafall! ..

Iallafall nu skiter vi i det, inget hände och detta ska aldrig mer upprepas så jaa! Min dag då, har gått riktigt fort och den har varit ganska soft. Imorse vaknade jag upp brevid min kärlek och vad ska man säga, vid halv tio tog vi bussen till stan och sedan skiljdes vi åt för att dra till våra skolor. Min första lektion hade jag prov på och vet ni ? Jag fick mitt första MVG! Eller aa jag har iallafall inget minne om att jag fått de innan, så ni kan fatta att jag blev glad eller ? Sista lektionen var matte och där gjorde man inte så mycket, lyssnade typ bara på att våran peddolärare pratade (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0