Lite snabbt om min sega dag, sen sova!

Nu hade jag tänkt o skriva lite om min sega dag sen lägga mig och bjuda hit J.Blund!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket jag var i skolan idag, vi hade kallkök där vi planerade om våra egna smörgåstårtor som vi ska göra nästa vecka. Vi skulle igentligen göra ett prov med men det blev aldrig av vilket är riktigt skönt! Sista lektionen var då sv och på den lektionen tillbringade vi typ bara våran tid på biblioteket för om någon vecka ska vi visa runt en massa fyror där och typ berätta om olika saker.. Fett segt!
Efter skolan mötte jag upp Ronja så åkte vi hem till mig och det blev typ det vanliga, vi satt bara vid datorerna! haha ;) Hon åkte hem för mer än en timma sen och nu är jag svin trött o väntar på john blund! GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0