Kom precis hem från en heldag på sture med A&A!

Min facebook funkar inte och jag får snart panik tror jag! haha fyy.. Hur ska jag klara mig ? :$

Jag kom precis hem, jag har typ spenderat hela dagen på Sture. Jag slutade klockan elva så jag gick för att träffa min älskade Andrea och söta Amelie så följde jag med dem till Sture där Amelie skulle träffa sin pojk. Vi väntade i kanske två timmar om inte mer så det blev en massa skratt och tjejsnack och ja "valdrinsnack" haha ja vi mötte Valdrin där också och han fick typ oss att framstå som de efterblivnaste i världen eller något fyfan jag har nog inte skrattat så här mycket på länge som jag gjort idag!! Ååh ni gör min dag fina vänner!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0