Känner mig lite..tjock..fet ..känner att.. jag spricker! ååh ska aldrig mer äta pommes !

Hej alla!
Ligger här i min säng och tror att jag kommer spricka snart, jag mår så illa o fyy! Innan idag åt jag pommes på donken och nu när jag kom hem hade Stefan gjort pommes och jag orkade verkligen inte göra någon annan mat så de fick bli det igen.. FY FAN vad jag mår illa nu! Tänker också på allt äckligt vi pratat om idag på livsmedelshygienen.. En gubbe från anticimex(stavning) var i klassen och pratade om kryp i köken och råttor och möss som det typ kommit delar ifrån och hamnat i maten och hur lätt man kan baka ner en spindel eller fluga o liknande i bröds degar och så.. Så nu vill jag typ bara spy upp allt igen.. 
 
Förutom att få höra sådant äckel päckel så har jag Idag varit i skolan som vanligt och efter det åkte jag till oskarström o mötte först upp Felle o Micha för att ta en cigg och prata om allt möjligt. Sedan gick jag hem till Hampus där vi ba låg o mös o sådant mys ;)

Idag hittade jag en skit söt snygg tröja, dock bara en man kanske använder hemma och ett par shorts & ett par skor. Imorgon blire att köpa med dem hem *ler*

Erkänn söt topp ? :D (Topp&shorts ifrån cubus!)

Tog inget foto på skorna .. he he dem får ni se imorgon (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0