Jag vill dansa nu nu nu!

Nu har jag precis kollat på Dirty Dancing och aa jag säger då de.. Jag är taggad te tusen tills jag börjar dansa igen!! Har nog inte nämnt de men jag och Andrea ska Börja i dans nu igen, vi slutade ju förra året så det blev ju ingen dans på hela höst terminen eller nu i vintras sp de är ju lite tråkigt! Men iallafall, gissa vad vi ska börja i ? jo..Belly Dance, Ni vet magdans sån smexig dans som shakira kör hårt på ! Haha nej men det kommer bli fett kul, delvis att jag ska börja där med bästa Andrea också. Vi har älskat Shakira sedans vi var små, typ våran förebild, kanske lite därför vi vill börja med just denna dans? ;) Haha när vi var små kollade vi alltid på musikvideosen sen lärde vi oss efter henne så aa lite magdans kan man la säga att vi kan eller aa vi kan iallafall röra oss ;) haha aja .. Nu ska jag iallafall ta o gå o lägga mig så god natt med er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0