hmm... God morgon eller nå!

Hej hopp gummisnopp vad jag är trött! Jag somnade inatt någon gång vid fyra och vet ni vad jag var snäll och gjorde ändå imorse som en viss pojk bad mig att göra ? Jo Klockan tio imorse ringde mitt larm för att jag skulle ringa Hampus och få honom att vakna, anledningen ? Jo de var något med att han skulle kunna somna tidigt idag.. MEN VET NI ? När jag ringer honom är han typ redan vaken och bad mig ringa upp igen efter en stund och svintrött som jag var somnade jag ju om och vaknade igen vid halv ett och då ringer jag honom igen. Hmm... Tror ni inte att han ligger och sover då ? O då säger han ba "Ring mig om en stund" och jag är tydligen skit jobbig för att jag sa till honom att han inte fick sova mer .. Haha om man tycker att sånt är jobbigt kanske man inte ska be någon ringa o väcka en ? För det är ju självklart att man försöker få upp en dåå ? Höhöhö älskling !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0