Hemma!

Nu är jag hemma igen! Jag vaknade upp brevid Ronja idag, sen så blev de lite mys framför tv:n och vi hade lite Victoria Secret maraton hehe.. :D Jag kom hem för lite mer än en timma men så fort jag kom hem tog jag hunden med mig ut och jag har varit ute och gott med honom tills nu. Riktigt härligt, att bara gå och få rensa huet från alla tankar..

NU hade jag tänkt skriva lite om min sega men uber härliga lördags kväll!
Igår gjorde jag inte så mycket, var hos Hampus ett tag och vars vin trött så somnade man men den killen kan ju inte låta en va när man sover.. Så blev lite irreterad. Vid åtta tiden gick jag upp till Ronja och där blev det bara film och mys och en massa gott men syskonen Olsson. Vi gick och la oss skit tidigt hehe redan vid elva gick vi upp o la oss i sängen, startade Toy story 3, vi såg bara lite sen somnade vi. Hihi :) Nu kommer det bilder från i fredes så snart ska jag ta o lägga mig i ett varmt skönt bad!


Jag o min Magda

Jag o tjejerna! Ni är bäst♥


Hanna, Hampus o jag.. Söta va? ;)

Grrrr! ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0