Hayden Christensen

I lördes var jag ju hos Ronja och kollade på film, filmen hette Takers och i den är nog snyggaste personen med i! Hayden Christensen jag säger då de... Man blev ju lite små kär haha! :D





Nu.. Lite om min dag; Imorse var jag ju hos tandläkaren och det gick faktiskt bra, led inte så mycket! he he he .. Efter det åkte jag till skolan och det kändes jävligt onödigt att dra dit när våran lärare skickade oss till biblioteket för att vi skulle göra en sak, sa hon vad vi skulle göra ? Följde hon ens med dit ? naee... eller jo men hon var borta hela tiden och trodde att vi skulle fatta helt själva..-.- Efter de tre lama timmarna på bibblan drog jag med Ronja hem och de hände inte så mycket haha! Masa tjej snack o så som vanligt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0