Härlig början på 2011!

Hej Hallå 2011!

Nu hade jag tänkt o skriva lite om min helg med tanke på att jag är så dålig på att blogga på helgerna haha!

Fredag:
Nyår då alltså. Hade bara tänkt o skriva lite om kvällen här då, Vi satt några stycken hemma hos Petra och det var en aning chill, vid halv tolv drog jag Hanna, Simon, Tini, Älsklingen och några fler upp till skidbacken och aa det var riktigt blåsigt och förjävligt. Det gick typ inte att komma någon vart, men till slut var man uppe på skidbacken och vet ni vad ? Vi kom precis upp vid tolv slaget vilket jag tyckte var riktigt bra haha ! Efter att vi varit där drog vi hem till Poppe och ja som sagt vi skulle "festa hela natten" hos honom men mitt i allt går han och lägger sig och vi fick dra hem hahaha.. Det blev en ganska lyckad nyår, men den kunde ju varit bättre med tanke på att alla inte var sams.. En massa bråk och en massa lessna personer är ju inget kul ! /:

Några bilder från nyårs afton!


haha jag är söt :$ & hmm.. mm aa jo.. Diaz med bajsmyxorna.. O.o

Fyllonnn!! HaHAHa teddy :)


Lördag:
Jaa.. Igår då låg jag hemma hos älsklingen och latade mig vilket var riktigt härligt! Och att man var med älsklingen gjorde ju bara första dagen på det nya året bäst! Ja vad mer kan man skriva? Hehe aa.. Lata är vi iallafall! puss på det :$

Söndag:
Ja ni.. Dagen har ju precis börjat ? Så har inte precis hunnit göra något hehe. Vaknade iallafall upp brevid Älsklingen så kom Stefan och hämtade mig vid elva. Undrar om Hampe ens reagerade på att jag drog, haha han vaknade ju till med dog typ dirrekt igen. Nu har jag precis duschat och snart ska jag in till stan för lite bio med mamma och mina underbara småbröder! Vi ska se på Narnia 3 i 3D .Wihoo.. Hoppas ju på att det är något att se !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0