fyy...

Ligger här i sängen och försöker sova! Men det går ju inte för jag har börjat bli i "nyktert" tillstånd så jag har börjat få ont i huet som fan och känner att min mage hatar mig! Ikväll var vi hos en liten filur och det blev kanske lite mycket alkohol för min del men jag höll mig någolunda stabil eller va fan man ska säga.. Jag var inte den jobbige bettan som jag kan bli när jag är full iaf! Så det var riktigt skönt! Då hade jag nog mått kasst som fan.. aja nu ska jag inte skriva så mycket om de? Inte så intressant iallafall!

Men jag måste iallafall skriva om vad Mini(Andrea) skrev till mig direkt när jag satt mig vid datorn! "Gud gumman du skrämde livet utav mig inna! Poppe ringde och sa att du var försvunnen osv då fick jag upp en massa hemska tankar och bilder om vad som kunnat hända dig!.." Hi hi tyckte det var lite sött! Men jag var ju dock inte försvunnen, jag hittade bara inte min mobil när jag skulle gå till bussen så jag fick typ för mig att den blivit snodd och började anklaga en massa folk (Y) Nu är jag hemma iallafall och ska verkligen försöka sova, ta en panodil kanske ? hm.. kanske det jaaa! NATTI!


Kommentarer
Anonym

TjenisPenis (:

Jag har problem, kika gärna in i min blogg och läs inlägget "hjälp!" och säg gärna din åsikt!

Det går också bra att svara på mina "dagens fråga" om man känner för det ;)

Du har en jättefin blogg!

Ha en underbar dag! / Natalie

2011-01-30 @ 04:37:46
URL: http://hnv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0