Fredag..

Nu vare fredag igen då, och de betyder att efter denna helg börjar skolan igen och det suger ju verkligen! haha Undra hur det kommer att gå för mig att försöka komma upp klockan sex på morgonen ! hahaha.
Idag blire antagligen att vara med min älskling Emmelie! Roligt roligt, frågan är vad man ska göra ? ;)

Igår bloggade jag inte något alls så tänkte skriva lite kort om min dag :)

Var och tog de lugnt som vanligt och det blev film och mys med Martina och senare mot kvällen kom deras kusin hmm..som avgudar mig typ,  riktigt söt men hur jävla jobbig som helst! Efter ett tag hon hade varit ute med Tini o stefan o dom kom hon inrusandes i mitt rum och skulle leka med mig.. Hon slåss dock när hon leker -.- O de var ett jävla tjat på henne, de ända man hörde var "BETTAN" BETTAN" BETTAN!!!!!!!!" och sen gick hon runt o sa en massa som en femåring kanske inte ska ?!?!! lite skrämmande unge.. Aldrig att jag skulle klara av att någonsin vara barnvackt!..:S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0