Vad är kärlek? Hur vet man att man verkligen är kär? Älskar personen som är din kärlek dig? Såna tankar har man ofta.. Man kan vara osäker, man kanske inte alltid litar på sin kärlek. Det är alltid blandade känslor i ett förhållande det handlar mycket om avundsjuka.. Varför är det så jobbigt att vara kär, att älska? Att vara kär och att älska någon är ju det finaste som finns!

Kärlek är inte vad du ser i filmer det kommer den aldrig vara heller. Förstår ni vad jag menar? I'm telling you right now, true love is sacrifice. Kärlek är att tänka på andra innan du tänker på dig själv, Kärlek är osjälvisk inte självisk. Kärlek är när man inte kan vara utan varandra, när man får en sådan härlig pirrig känsla i magen och när man inte kan sluta le när man ser eller tänker på sin kärlek. Kärlek när man offrar livet för varandra.. Man ska se kärlek inte glädje i det onda, man gläds med sanningen den skyddar alltid, man ska alltid tro, alltid hoppas..Man ska alltid lita på den man älskar! Alltid vara ärlig!

Kärleken upphör aldrig. Kärleken är evig, den går om och om, går utöver tid. Kärlek är det enda som kommer att pågå när du dör men undra varför? Jag undrar.. är jag älskad? Nu är det dags att veta, vad är fullkomlig kärlek?

Fullkomlig kärlek är det jag har till Hampus och som förhoppningsvis han har till mig med, han är det finaste jag har, han är mitt allt han är bäst! Jag älskar Dig så himla mycket Hampus♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0