Då kan man ju lika väl gå o lägga sig .. :)

Nu har jag precis duschat, hunnit byta påslakan på sängen och så, så hade tänkt att nana lite gott i kudden! ÅÅh jag kommer sova så jävla skönt ! är riktigt trött..

Imorgon blire också lite sovmorgo, för lilla jag fixade sovmorgon åt hela klassen! Snällt va ? haha aa jag är så gullig så :) Eftersom vi inte har engelska imorgon så ska vi vara med våran kallköks lärare o baka och när jag frågade om vi inte kunde få lite sovmorgon imorgon så vare ju självklart! För liksom det tar ju inte precis tre timmar o göra kakor ? Aja det kommer bli en soft dag iallafall, efter "eng/kallköks-lektionen" ska vi dra o simma! Sedan äre helg.. härligt!                     Vi hörs imorgon, NATTI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0