Söndag 2011-02-27

Hej hå sega jävla söndag!
Idag känner jag mig så jävla sleten! Jag har sovit riktigt dåligt i flera dagar nu & det har ju vart sena kvällar nu i helgen med så det gör de ju bara värre. Men inatt var nog värst, har vaknat några gånger under natten och så drömde jag en så hemsk dröm så de var inte sant! Jag säger då de..Jag älskar min Hampus & jag vill verkligen aldrig förlora honom!


Idag har jag iallafall inte gjort ett piss, skulle igentligen till stan för lite bio med min älskling men vi fick ta det en annan dag för bussfittorna går ju aldrig på söndagarna. Så jag fortsätter min dag med att göra absolut ingenting! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Nu går jag o dör lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0