Söndag 2011-02-20

Halloj!

Ligger i Tinis säng och lånar hennes dator lite. Imorgon hämtar jag min egna ! *ler* Igår hade jag super kul, blev att man satt hos poppe och drack lite Sedan blev det full fart och vi tjejer dansade hela kvällen ;) Fick lära känna lite nytt trevligt folk också. Vid två tiden gick jag hem till Hampus och sov hos den sur puppan. Nu har jag vart hemma ett tag och man är inte bakis men tväningsvärk i kroppen eller aa BENEN, det beror nog lite på både dansen och att man gick med sina hög klackar igår värsta bödar klackarna hade jag 14,5 det högsta jag någonsin haft så det var ju en utmaning hehe :)
Idag blir det antagligen att man bara tar det lungt och kanske plugga lite på matten? Jo så får det la bli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0