Söndag 2011-02-06.

Riktigt roligt hade man igår! Firade 18 års barnet Gabbi sedan blev det hem till min älskling som var svin full. & gullig som jag är maserade jag honom o bäddade om mitt hjärta för att han frös så himla mycket! Sen mitt i natten vaknar man upp av att man är svin torr i halsen o knappt kunde andas så jag väckte ju honom lite försicktigt o frågade om vi hade dricka där uppe.. Då börjar han prata i sömnen o var jätte otrevlig :/ hahaha han ska nog inte dricka så mycket.. Har nog aldrig hört han prata i somnen innan, eller kanske ?

Idag vaknade man upp ganska tidigt och då blev jag hemkörd. Nu har jag inet gjort så mycket ska strax följa med Stefan o Tini o handla mat, ikväll äre Jag som lagar mat, se de ni! Hihi kommer bli gott :$
Nu slänger jag in bilder från igår :) Suddiga o sådant!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0