Snö, Hagel & Regn..

Jobbiga jävla väder.. Påvägen hem snöade det sen började det hagla sen regna o sedan hagla igen! Man blir ju rå lack! Varför kan det inte bara bli vår nu, få se det börja blomma få se det gröna ute i naturen och att få se solen, få känna värmen! Ååh känns som att det är en evighet tills det sker :(
Men men lite glad ska jag iallafall vara för idag köpte jag med mig nya skor! Köpte aldrig shortsen eller toppen för tänkte att jag kanske hittar något snyggare när man åker te väla med skolan ? Då känns det ju onödigt att slösa pengar på det! heh :)

Tycker ju att de är redigt snygga ;) Tänk er dessa till sletna korta shorts och bruna ben.. Magtröja ? ja tack..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0