Snart krypa ner i sängen

Får man träningsvärk imorgon med tro? njaaee, man får hoppas på de bästa! Har dansat satan idag, vi dansade i någon timma och hon från tv4 var riktigt jävla försenad och det var förjävla irreterande! Men efter det heta träningspasset och så blev det att vissa från dansen drog oss till Cgården och hyrde film och la oss o glottade på den. Vi kollade på "Avatar The Last Airbender" Så jag Hanna och Jasse tog bussen hem där vid halv tio och nu har jag bara legat i soffan och glott på tv. Jag borde gå och lägga mig snart ska upp tidigt imorgon redan vid nio. Min lillebror kommer hit redan vid halv tio och sedan bär det av till stan för möte med mamma soc och lite så och jag kommer nog bli mödad imorgon, min mamma hatar typ mig .. Uhuu!
Aja men nu ska jag iallafall börja göra iårdning mig för sängs. Martina ligger redan i min säng nere i mitt nya rum eller aa vad man ska säga, De jag bor hos har "flyttat ner" mitt rum till ett annat rum nu och jag har inte ens vart nere och kollat hehe får hoppas på det bästa ! hihi tycker att de var bra att jag tvingade Tini att sova brevid mig för det hade vart alldeless för läskigt och ensamt och ja jag sover ensam allt för ofta nu *snyft*.
Men Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0