Onsdag 2011-02-09

Nyss hem kommen från stan. Sov hos Hampus inatt så tog bussen in till stan då jag kände på vägen att jag verkligen inte skulle klara av att vara där(är ju sjuk) och så har man inte fått så mycket sömn eftersom älsklingen vart uppe hela natten typ och väckt mig hela tiden. Först blåsar han i mitt öra och drar i mig där vid ett två kanske? Sen när jag somnat om igen tar han mitt finger och kör upp det i hans näsa.. Riktigt obehaglig känsla alltså!  Nej eftersom det inte blev någon skola för mig tänker jag ändå inte lägga mig o söla jag ska börja skriva på mitt engelska arbete och sedan se vilka andra arbeten som måste göras. I eftermiddag kommer älsklingen hit och hjälper mig med matten, awesome!

Hihi ops.. Anledningen till varför jag inte bloggade så mycket mer än ett första inlägg för dagen igår beror nog på att jag vart borta hela dagen igår och så testade jag ju på breakdance? ;) Det gick väldigt bra förutom att mina lungor inte ville med mig, hostade som en tok! Och nu vet jag ju att det inte är så bra att man dansar/tränar o så när man är sjuk. Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0