Mycket springande har de vart idag!

Idag följde jag med en kompis till oskarström för lite innebandy och fotboll, igenteligen är jag inget för boll sport men jag hade la någolunda kul :) Vi var där från två till fyra så alltså två timmar. Inget jag tror jag kommer göra igen på ett tag iallafall, hehe .. Efter Allt springandes följde jag med min kärlek Hampus hem så en trevlig dag har man haft idag. Och trevligare blir det, ska sätta mig i soffan och kolla på Emil i Lönneberga nu med Lillebror min! Idag blir det nog antagligen tidigt till sängs med sen så blire heelg !

Föresten.. kollade ni på tv4 igår? Lite trevligt att man vart med på tvn ju.
Vi har blivit riktigt duktiga med för att bara ha dansat i någon vecka o så. & Bättre ska vi bli ;)

Tänkte slänga in några bilder från förra helgen med på oss tjejer i dansen, trevligt trevligt!

Mini & Jag.





Tini o lisa i baby freeze


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0