Måndag 2011-02-14

Glad Alla Hjärtans Dag På Er!♥

Ligger i sängen, nyvaken. Funderar på om man ska ta sig en liten frukost eller om man skulle ta o ligga här o söla lite. hm.. Frukost o en cigg får det bli!
Idag händer inget särskilt, skulle ju på bio eller aa iallafall träffat Hampus om jag o älskling mått bättre idag. Men nja.. Jag mår lite bättre, älsklingen vet jag inte men antar inte att de är så bra där borta. Eftersom han inte har ork o träffas, lite tråkigt! /:  Men iallafall eftersom jag bara ska vara hemma idag så blir det nog att jag tar o bakar något gott te mig o Tini sen kanske hyra hem någon film ? hih låter lite mysigt de :)



Kommentarer
amelie johansson

ååh va mysigt det lät, krya på dig gumman saknar dig <3 <3

2011-02-14 @ 12:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0