Lördag 2011-02-26

Hade en suverän dag/kväll/natt igår! Först Var jag i stan med mini hela dagen, fick med mig ett par converse och ett par jeans & en foundation så blev ganska nöjd med mitt lilla köp! Efter stan åkte jag direkt hem till min älskade Ronja och sedan bar det av till stan igen för lite förfest med tjejerna hos en kompis till Ronja. Vid tolv åkte vi till oskarström o festade till det lite mer, sedan någon gång inatt gick jag till min älskling.
Idag mår jag ju dock inte så bra så jag får se om jag orkar festa till det eller om man tar det lung ikväll.. Men nu ska jag iallafall ta och fixa lite mat & så.

Lite blandade random bilder från igår..

På bussen från stan.. Börjat bli lite draaagna!




Lite bilder hos fidde.. dock är jag inte med på någon men ändå liksom :$





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0