Lördag 2011-02-19

God dagens!

Idag är jag på toppen humör! Vaknade upp brevid Hampus och igår tillbringades hela kvällen med honom också.
Vi var ute med hundarna och allt, lekte till och med på dagiset här i åled. Haha vi är söta! Sedan låg vi och kollade film men hampe gillade inte mitt film val så han gick o la sig redan vid elva. Själv kunde jag inte somna så jag låg på golvet o pratade ett långt samtal med mini och aa gjorde iårdning i garderåben och allt.
Idag har tinis kusiner vart här en stund så hampus har lekt lite med den lille :) Nu har han åkt hem så snart blir det att åka och Dansa lite break dance! Härligt! Ikväll blire party party

Hampus och Lilla Hugo ♥ Mina sötnosar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0