Lång bad & prat med mamma

Ligger i sängen nu har precis legat i badet och pratat med mamma. Hon kan aldrig sluta prata så är halvt dum i huet nu. hehe! Funderar på att läsa lite men orkar jag eller ska jag fortsätta sitta o närda mig vid datorn? Det märker man.

Söta som få! Förra veckan på väla. Jag o min Ronja... man får ju bjuda på sig själv?.. uhu, hur lyckas jag se sne ut på alla bilder O.o



Inga foton på de jag köpte dock.. Bara fått med mig två plagg hem, resten ligger hemma hos min man. ändå ingen intressant, hm? Klubbor, kofta &linne &tights från gina. Magtröja från cubus(ni vet den jag lagt upp?) Och så köpte jag stay ups.


Kommentarer
minii

ahha sista bilden... du ser galen ut.. xd:$ <3

2011-02-14 @ 12:09:35
amelie johansson

hahah så söta ni är :D <3 <3

2011-02-14 @ 12:10:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0