Irreterad..

Man blir ju trött på allt.. Jobbigt att man ska börja störa sig på nästan exakt allt! Lixom vad har folk sina mobiler till? Ringa smsa svara ? Nae tror nog man går runt med dem bara för att liksom! Ååh.. Har att man varit små irreterad nästan hela tiden idag som ida på bussen så ba hade jag gjort mat så tog med de men bara för att Ronja hade påsen vi hade våran mat i fick jag ryck och slängde min mat på bussen för att jag inte ville bära matlådan i handen..:( Så nu har jag inte ätit något utav den.. Sen blire ännu värre när man kommer hem så är hon jag bor hos med sin lillasysters bästavän, hon är 17 och hennes lillasysters vän är kanske.. 11 ? hm... Stöööör mig, hon beter sig som en extrem fjortis.. Lilla tjeja då.. /:
Jag kanske ska ta och ringa min lillebrors vänner och be dom leka med mig :$ aa..fast nää! Har ju vänner i min egna ålder o tänker nog hålla mig till dom med! Låter bra tycker jag (y)

Nej nu ska jag försöka förstå min jävla matte.. algebra? eh .. mm aa jo.. detta gör fan mig helt störd ! -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0