Heeeiii!

Hejsan ! Blev inget bloggande igår.. hm, lat ? Något sånt ja ! Jag gjorde iof inget intressant o så speciellt roligt, det blev att man drog till skolan som vanligt och jag blev rå lack för när jag kommer dit har vi ingen lärare på eng o inget att jobba med, sen ingen idrott för min del.. Onördigt att dra dit, STORT JA! Efter det gick jag lite i stan med mamma och Ronja. Ps min mamma har börjat bli skit gullig mot mig nu..hihi ! Vid tolv drog jag hem och sen in till stan igen vid halv fyra för ett besök hos min sjukgymnast, han är riktigt läskig om man säger så hah smått skum.. Men ändå väldigt trevlig. När det var över där åkte jag till oskarström o in te gården där vi också bestämde att jag ska börja dance breakdance! HAHA Awesome! ;) Det kommer inte alls se sjukt dumt ut!? Senare mot kvällen iallafall var jag med min älskling och sov också där inatt, det var kanske två veckor sedan vi sov tillsammans så jag var typ överlycklig över att få ha han brevid mig inatt! *Fniss*

Nu då.. Nu ska jag Ta mig en dusch och sedan blire fix till ikväll då vi ska fira en kompis till oss. Har lite panik vet inte vad jag ska ha på mig.. Buhu! :(

En liten bild på mina supersöta örhängen som jag köpte med mig hem igår.OOPS! måste sola :$

 köpte presenter till Louise så självklart måste jag ju ha något litet till mig själv med! :') Synd bara att de inte fanns i silver.. gillar inte guld så mycket, lite synd men erkänn söta?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0