Grottmänniskor? .. Bebis i koppel?

Haha har precis haft ett långt roligt telesamtal med Mini och då kom jag o tänka på... Tänk om det finns en ända grottmänniska kvar här i världen.. eller en dinosaurie? Haha så jag och mini ska nu resa runt i jorden och hitta denna ensamma grottmänniska! haha sött :) Kom på det med, tänk om det finns någon här i världen som går ut med sin bebis, alltså rastar den! Haha ändå fan va nice om ungen typ sätter sig vid dörren och börjar gnälla(som en hund) så släpper man ba ut den, praktiskt och enkelt! Haha nej va elakt, men ändå sådana typer borde de la finnas ? Det finns ju alla sortes typer! he he he :)

Nu hade jag tänkt att jags kulle testa på mig matten igen och se om jag fattar några tal. Sedan blire duschen.
HATAR MATTE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0