Tisdag 2011-12-27

Hej Bloggen!
Nu känner jag av att det är lov! Minns knappt vilken dag det är..
Jag börjar bli bättre nu förkylningen släpper sakta men säkert, dock hade jag behövt sova några dagar i streck nu. Det har vart sena nätter hela helgen nu, Vart uppe till 3-4 varje natt i streck och uppe några timmar efter bara. Mycket som hänt så en bra start på lovet! Julafton, vännen hade fest i söndes och igår hade jag, Ronja & Amelie Girls Night där det blev hårfärgning, go dricka och mys!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se vad som sker en kväll som denna! Blir nog lite egentid, mys!
Vad tycks?
Ska ha det ljust igen men saknade de mörka så de får det vara ett tag nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0