Söndag 2011-12-18

I'm still alive but I'm barely breathing..
Ligger i sängen helt död i kroppen! Så sliten ... Knappt i liv! Men har haft ännu en lyckad helg, men här slutar den och en ny vecka börjar.
Igår vart jag hos Robert, Hampus jag och några fler överaskade Robert på hans födelsedags middag så där var jag och började min kväll, det var god mat, tårta och go dricka! Senare åkte jag hem till en annan vän där jag höll igång hela natten lång, haha ! Allt bortsett från att jag frös ihjälp på vägen hem och att min pojkvän låste ute mig i natten så hade jag en redigt bra kväll. Så jag bugar och bockar! Nu slänger jag på en film och ska sova! Puss

Linnea & jag hos Robert. (Foto, Linnea)


Jag och Några filurer hos Pontus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0