Söndag 2011-12-11

Vilken grym jävla kväll!
Har ni också haft en bra helg där ute ? Jag har haft det redigt bra iallafall!
I Fredes vart jag som sagt hos en vän i oskarström där vi var några stycken, chillade, drack lite och snackade skit! Igår vart jag ju hos min fina vän Elin som har fyllt 18 år, hon bjöd på mat goda drinkar och några glas vin som satt så fint så! Jag hade det så himla trevligt och alla tjejer som var där är ju så härliga! Synd bara att alla drog ut på stan medans jag och ronja sörjer att vi inte är 18 förens om ett halv år... Men vi hade kul ändå, vi drog hem till en vän här i åled och öste för fullt! Och när allt började bli drygt kom då min älskade Martina dit, precis hemkommen från spanien och om jag har saknat henne ? Kvällen blev fullbodad igår. Vart hemma runt fem tiden och var i säng förens klockan 6.. Så lite seg är man idag, men det var det värt!

-Drunk on love, nothing can sober me up.-
'
Håller på och försöker städa och rensa mina gamla räliga kläder. Fick ett sånt ryck för någon dag sedan då jag bara slängde ut allt från garderåben och vart nära på att älda upp allt! Haha vill bara ha nytt...
Ska iallafall fortsätta med det, sen väntas plugg ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0