Lördag 2011-12-03

Ligger i sängen och har gjort det hela dagen, Sovit bort hela dagen också vaknade klockan 3 och jag är ännu död. Skjut mig du där uppe som nu är människo älskare, varför låta oss som bara har lite kul få lida?
Igår följde jag med Ronja och Amelie och två grymt härliga tjejer till frösakull och festade till det, jag säger då det. Vi vart omringade av fula killar och en dryg tjej som från ingenstan pratade om hur hon Råkat ligga med massa kolegor till hennes pappa om och om igen. Haha jag orkar inte... Vad finns det för människor igentligen ? Och vad är nu jag ? Det kanske är så att jag blivit för snäll ? Orkar inte .. Ångrar att jag inte slog ihjäl dem ..

Nu ska jag tvinga Andrea med mig ut på äventyr ikväll och sedan äta.. Jag svälter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0