Fredag 2011-12-02

I know your in a better place now, but I wish that I could see your face, I know that you're where you need to be even though it's not here with me. I still shed a tear every once in a while. And even though it's different now you're still here somehow. My heart won't let you go And I need you to know that I miss you!

Idag är det 5 år sedan du lämnade oss älskade pappa.
Saknaden är så enorm, du finns i mitt hjärta, i mina tankar.
Jag älskar dig min ängel♥


Pappa♥

Idag är det äntligen fredag igen och min helg har nu påbörjat. Slutade runt 1 idag så nu sitter jag hemma, ska in i duschen och sen åka till graven och lägga lite fint. Senare åker jag vidare till Ronja, det blir film och mys och antagligen en runda till stan för lite festligheter också! Puss på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0