And tonight, I will fall asleep with you in my heart.

I want so badly to lie down next to him, to wrap my arms around him and sleep. Not have sex, just sleep together, in the most innocent sense of the phrase. I miss Him so mutch..
Ligger här i min ensamhet som alla andra dagar denna vecka.. Har inte fått träffa min Prins på en vecka och jag håller på att tappa vettet.. Haha nej då, men det är tomt utan han!
Ska iallafall försöka sova nu. Blir ingen skola imorgon, har Matte B i nationella så det skippar jag.. Knappt lönt att göra det när man inte klarat något test innan det ? (haha fyfan vad dålig jag är..) Ska ändå försöka nu i tid i vilket fall som helst så att jag inte sover bort min dag imorgon, ska bli julklapps in handling och mys!
Nu säger jag god natt! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0