Torsdag 2011-08-25

En vecka utan att blogga... Men inget speciellt med det? Jag har inte gjort något särskillt, varit i skolan och sen vidare hem och tagit det lugnt.

-

Nu håller jag på och väljer ut kläder till helgen som jag måste packa ner. Imorgon efter skolan drar vi direkt hem till Amandas pappas hus där vi fixar oss och sen ska vi ta tåget till Malmö. Så det blir ju då Malmö festivalen, hoppas på en vild natt! Maskinen och den svenska björnstammen ska också spela så det lär ju bli grymt!
Under natten mellan fredag och lördag tar vi tåget hem till Halmstad igen och tidigt på lördags morgonen ska jag och Amanda ta tåget till Gbg där det blir heldags shopping. Lär bli en awesome helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0