Torsdag 2011-08-11

God Morgon!

Sitter ensam hemma hos Hampus, jag vaknade precis och ska strax göra iårdning mig lite och åka hem. Det hade ju varit bud på att sova mer.. Inatt har jag sovit så dåligt! Vaknat upp flera gånger, det var verkligen som att någon gick inne i rummet och jag vart livrädd! Det knakade i golvet och lät i dörren & grejer och där låg jag och trodde att det skulle bli bättre genom att hålla om Hampe.. Hehe ja.. Jag är tramsig men ändå :$
Efter att Hampus åkt till jobbet låg jag vaken en liten stund men tillslut somnade jag så har jag inte vaknat förens nu! Gotti gottans!

Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt, det är ju bud på att åka in till stan en sväng..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0