Tisdag 2011-08-02

Godmorgon! Nu är jag uppe! igen.. Jag har sovit hos Hampus inatt och han går ju upp där runt, 6 halv 7.. Tog ett bra tag efter att han hade åkt för mig att somna om igen. Men någon mer timmars sömn blev det ju och nu sitter jag här och ser en bra dag framför mig! Om en halv timma ska jag dra mig till bussen och åka till stranden med Ronja & Jessica. Senare ikväll åker jag och några hem till Rebecka för en kväll där!

Och här kommer bilder på min super helg!
(bara för att jag är så seg på att lägga upp dem så kommer dem nu)






Detta var i lördes innan alla kom.. Då jag och tjejerna nog hade som roligast!




Jag och min fina Linnéa i fredes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0