Stek hett!

Nu är jag hemma efter en lång dag på stranden/after beach och en mys kväll med tjejerna hos Rebecka.
Mitt ansikte är lagom rött efter flera timmar på tylösand-strand, Vid fyra-halv fem tog vi på oss och gick upp till after beach. Det gjorde ju inte gott för mitt ansikte att sitta där heller, det fanns ju inte skugga någon stans! Och när vi badade svalkade det ju knappt heller, göööö varmt idag! Men fyfan vad gött, jag har verkligen längtat efter dessa rediga sommar dagarna.
Imorgon tar vi antagligen och åker dit igen fast denna gången ALLA tjejerna samlade. Idag var det verkligen uppdelat, skumt...

KOLLA IN MITT FACE?!?!?!?! hundra gånger värra irl med för den delen! omg...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0